مجله زیبا، برای خانواده های ایرانی

تعرفه تبلیغات در سایت
تیم چه امینی بازارچه صنایع دستی بیرجند می شود

تیم چه امینی بازارچه صنایع دستی بیرجند می شود

اخبار خراسان جنوبی- مجله زیبا - عباس زاده با بیان اینکه تیم چی امینی باتوجه به اینکه در مرکز شهر و ورودی بازار شهر قرار دارد برای ایجاد بازارچه صنایع دستی استان مکان مناسبی بود

به ادامه بروید

* عباس زاده مدیر صنایع دستی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گفت: تیم چی امینی یا کاروانسرای امینی بعد از بازسازی و مرمت آماده بهره برداری است و قرار است به عنوان بازارچه ی صنایع دستی استان در نظر گرفته شود.

 

* او با اشاره به اینکه در این مکان ۳۴ غرفه برای صنعت گران و هنرمندان در نظرگرفته شده است افزود: هر یک از این غرفه ها به هنرمندان و صنعت گران متقاضی تحویل داده خواهد شد.

عباس زاده با بیان اینکه تیم چی امینی باتوجه به اینکه در مرکز شهر و ورودی بازار شهر قرار دارد برای ایجاد بازارچه صنایع دستی استان مکان مناسبی بود. اظهار کرد:  اکنون این بازارچه در حال مرمت و بازسازی است .

*  مدیر صنایع دستی استان   ادامه داد: مهم ترین ظرفیت این بازارچه دسترسی آسان و راحت تر گردشگران و مردم به صنایع دستی استان است.

 

* او ادامه داد: وجود این بازارچه ها  باعث می شود که تولید صنایع دستی استان بیشتر و بهتر شود و صنایع دستی استان دیده شود.

بازنشر:mziba.ir

مجله زیبا نظرات شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۱۴ ق.ظ
۷۸۳ کاربر این مطلب را دیده اند و تعداد کل بازدید ها از این پست : ۸۵۰

نظرات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی