مجله زیبا، برای خانواده های ایرانی

تعرفه تبلیغات در سایت
حمید لولایی وقتی سرباز بود / حمید لولایی بازیگر سینما

حمید لولایی وقتی سرباز بود

حمید لولایی از بازیگران معروف سینما و تلوزیون است . در این تصویر حمید لولایی را با لباس سربازی می بینید . عکس حمید لولایی با لباس سربازی ،عکس قدیمی حمید لولایی

به ادامه بروید

مجله زیبا - دوران سربازی با تمام سختی‌ها و مسائل گوناگونی که دارد، در زمره خاطره‌انگیزترین روز‌های عمر آقایان به شمار می‌رود؛ هرچند رفتن به سربازی و سپری کردن چندین ماه از دوران زندگی خود در این مدت برای بسیاری از افراد سختی‌های خاص خودش را دارد، ولی بعد از اینکه این ایام به پایان برسد، مطمئنا برای آن‌ها خاطرات تلخ و شیرین بسیاری را رقم می‌زند که تا سال‌ها در ذهنشان به یادگار خواهد ماند.

* همچنین در هر کشوری اخبار و حواشی مربوط به هنرپیشه‌های تئاتر، سینما و تلویزیون، به جهت شهرت و محبوبیتی که از طریق بازیگری در میان مردم کشورشان پیدا می‌کنند، دارای جذابیت خاصی است.

* اینکه یک بازیگر در سریال‌ها و فیلم‌های گوناگون، نقش‌های مختلفی با ماهیت‌های متفاوت را می‌پذیرد، حس کنجکاوی را در برخی از مردم به وجود می‌آورد تا با شخصیت حقیقی و خارج از دنیای هنر او بیشتر آشنا شوند و این حس کنجکاوی در میان نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به سینما بیشتر احساس می‌شود؛ بنابراین مشاهده تصاویر هنرمندان در محل‌ها و زمان‌های مختلف یا حتی دیدن تصاویر دوران کودکی آنان برای این دسته از افراد جالب است.

منبع:تابناک با تو

پایان مطلب/

مجله زیبا نظرات جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۰۶ ب.ظ
۴۹۶ کاربر این مطلب را دیده اند و تعداد کل بازدید ها از این پست : ۵۶۳

نظرات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی