مجله زیبا، برای خانواده های ایرانی

تعرفه تبلیغات در سایت
محیا دارابیان در رشته سنگ نوردی قهرمان آسیا شد

محیا دارابیان در رشته سنگ نوردی قهرمان آسیا شد

اخبار ورزشی مجله زیبا - در روز نخست این رقابت‌ها در رشته‌ی بولدرینگ، محیا دارابیان در رده سنی نوجوان A و در رشته بولدرینگ بر سکوی نخست مسابقات ایستاد

به ادامه بروید

فرزاد ایرانمنش، رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان گفت: مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا ۲۱ تا ۲۴ آذر جاری برابر با ۱۲ الی ۱۵ دسامبر در کشور هند برگزار می‌شود.

 

- او با اعلام اینکه در بخش بانوان ۴ نفر و در بخش آقایان ۳ نفر از کشور جمهوری اسلامی ایران شرکت کرده اند، افزود: از این تعداد، آیناز محمدی، راحیل رمضانی و محیا دارابیان از سنگنوردان باشگاه فرهنگی ورزشی ساسان به نمایندگی از استان کرمان حضور دارند.

 

- ایرانمنش با اشاره به اینکه این مسابقات در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایندگانی از سراسر جهان در این رقابت‌ها حضور دارند.

او بیان داشت: در روز نخست این رقابت‌ها در رشته‌ی بولدرینگ، محیا دارابیان در رده سنی نوجوان A و در رشته بولدرینگ بر سکوی نخست مسابقات ایستاد.

 

- ایرانمنش افزود: آیناز محمدی نیز در رده سنی نوجوان B و در رشته‌ی بولدرینگ بعد از سه سنگ نورد ژاپنیِ قهرمان جهان، مقام چهارم را کسب کرد.

او برای تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات، به ویژه نمایندگان دیار کریمان آرزوی موفقیت کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

بازنشر:بخش ورزشی مجله زیبا

مجله زیبا نظرات پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۶:۲۶ ب.ظ
۳۵۰ کاربر این مطلب را دیده اند و تعداد کل بازدید ها از این پست : ۳۸۷

نظرات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی