مجله زیبا، برای خانواده های ایرانی

تعرفه تبلیغات در سایت
آیا سریال پایتخت در ایتالیا فیلم برداری خواهد شد؟

آیا سریال پایتخت در ایتالیا فیلم برداری خواهد شد؟

سریال پایتخت که از تلوزیون ایران پخش شده محبوبیت زیادی در بین ایرانیان داشته است و حالا قرار است قسمت جدید این سریال فیلم برداری شود اما در کجا؟

به ادامه بروید

الهام غفوری، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی پایتخت با اشاره به برخی خبر‌ها درباره داستان و روند ساخت فصل ششم این مجموعه و سفر پایتختی‌ها به یکی از کشور‌های اروپایی گفت: در روز‌های اخیر که فصل ششم سریال تلویزیونی پایتخت را در شیرگاه مازندران ضبط می‌کنیم، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره این سریال می‌شود که هیچ‌کدام صحت ندارد.

 

* وی در پاسخ به این سوال که آیا درست است پایتختی‌ها قرار است برای ادامه کار راهی ایتالیا شوند، توضیح داد: طبق فصل‌های قبلی ما سفری خواهیم داشت، اما هنوز تا امروز این بخش از کار مشخص نشده است؛ این‌که در ایران خواهیم گرفت یا خارج از ایران، چه برسد به این‌که بخواهیم در ایتالیا کار کنیم. وقتی هنوز مشخص نشده، چطور رسانه‌ها اخباری در این باره منتشر می‌کنند. به همین دلیل من به شما می‌گویم به هیچ عنوان این اخبار صحیح نیست.

 

* در این مجموعه به کارگردانی سیروس مقدم، بازیگرانی همچون محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، هومن حاجی‌عبداللهی، نسرین نصرتی، مهران احمدی، سارا و نیکا فرقانی اصل حضور دارند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

بازنشر:مجله زیبا

مجله زیبا نظرات چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۰۰ ق.ظ
۳۹۷ کاربر این مطلب را دیده اند و تعداد کل بازدید ها از این پست : ۴۱۸

نظرات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی